Mittwoch, 4. November 2015

Video: Happy Holidays mit Purple Onion Designs

Hach, ich kann gar nicht genug bekommen von den neuen Purple-Onion-Designs-Motiven. Die lassen bei mir so richtig Weihnachtsstimmung aufkommen. Heute habe ich wieder einmal Tag für euch.
Oh my, I just can't get enough of all those cute new Purple Onion Designs stamps. They definitely get me into Christmas mood. Today I have another tag to share with you.



Mein Hauptmotiv ist "Fawn", ein süßer kleiner Hase mit einem Mistelzweig über dem Kopf. Der kleine Kerl kan es offenbar kaum erwarten, dass sich jemand einen Kuss von ihm stibitzt. Koloriert habe ich ihn (oder sie?) mit Copics. Der Hintergrund besteht aus mit Distress Inks gewischter Strukturpaste.
My focal image is "Fawn", a cute little bunny with a mistletoe over his (or her?) head, who apparently can't wait for someone to come and steal a kiss from him (or her). I've colored the little guy with Copics. The background is made from embossing paste sponged with Distress Inks.



Einige von euch werden sich vielleicht daran erinnern, dass ich letztes Jahr schon einmal zwei ganz ähnliche Tags mit Purple-Onion-Designs-Motiven hier auf dem Blog gezeigt habe. Und da ich recht häufig gefragt worden bin, wie ich das mit dem Hintergrund gemacht habe, gibt es heute auch ein Video dazu. Ich hoffe, es gefällt euch. Viel Spaß beim Zusehen!
Some of you might perhaps remember that I already made two very similar tags with Purple Onion Designs stamps last year. I've quite often been asked how I created the background on those tags, so that today I have a video for you showing how I did. I hope you like it. Have fun watching!


Übrigens, heute ist der letzte Tag, an dem ihr die komplette "Snowflake Grove"-Kollektion zum Sonderpreis für 100 $ bekommen könnt. Falls ihr euch für dieses Angebot interessiert, solltet ihr spätestens jetzt zuschlagen.
By the way, today's the last day to purchase the entire new "Snowflake Grove" collection for only 100 $. If you are interested in this offer and don't want to miss it you shouldn't hesitate any longer.

Challenges:
Virginia's View Challenge: #20 - All About Textures














Time Out Challenges: #43 Christmas

Stempel | stamps: Purple Onion Designs "Fawn", "Happy Holidays"
Stempelkissen | inks: MFT Hybrid Ink "Black Licorice", Versamark
Farben | colors: Copics
Papier | paper: Perfect Coloring Paper, Neenah "Desert Storm", silbernes Glitzerpapier | sliver glitter paper
Stanzen | dies: Lawn Fawn "Mini Snowflakes"
Schablone | stencil: Stampers Anonymous/Tim Holtz "Holiday Knit"
Sonstiges | other: Wow "Metallic Silver Super Fine" embossing powder, ribbon, twine

Kommentare:

  1. Such an adorable tag! Love all the details and of course, all that TEXTURE!

    AntwortenLöschen
  2. Love that embossed background and that adorable image, so good to see you at TO

    AntwortenLöschen
  3. Fabulous stenciled and colored background and such a cute image! Great video too, Sonja!

    AntwortenLöschen
  4. Ich liebe dieses Häschen, und wie toll zart du es koloriert hast. So toll!
    LG
    Ela

    AntwortenLöschen
  5. Thank you for sharing the video, Sonja! Fawn is such a sweet image, and the embossing paste tutorial was really helpful! Such a fun tag. Love this project. Bev

    AntwortenLöschen
  6. das Häschen ist ja total toll geworden und auch das Tag-Layout gefällt mir sehr gut

    AntwortenLöschen
  7. Was für ein süßer Tag! Und wieder ein superschönes Video :)

    AntwortenLöschen
  8. Wow! Der Hintergrund ist aber auch beeindruckend (ebenso wie der Rest) - ich hab mich bei der Mask immer gefragt, was man daraus wohl schönes machen kann. Du hast mir die Antwort gegeben :D

    AntwortenLöschen
  9. So beautiful! The stenciled background is absolutely gorgeous too.
    Cheers!
    Carol.

    AntwortenLöschen
  10. What a yummy, textured background for that adorable little bunny on his snowy vellum hill, Sonja ... such a wonderful tag! Thanks so much for playing along with us at Time Out ... and thanks too for your visit and sweet words! Anita :)

    AntwortenLöschen
  11. Love it! So sweet and full of details. :) Thank you for joining us at TO Challenge.

    AntwortenLöschen
  12. Congrats for getting HM at Time Out x

    AntwortenLöschen
  13. Herzlichen Glückwunsch zu Deinem "Highlight" bei Time Out :) !!! Ich habe grade dort Dein Tag gesehen und finde es einfach zauberhaft! Ganz großes Kino.
    Liebe Grüße von der stempelfrida
    http://stempelfrida.blogspot.de

    AntwortenLöschen
  14. Very tender and beautiful! Love so many things about this tag - a background softly coloured, a torn piece of vellum, and a sweet character perfectly coloured :)

    AntwortenLöschen

Vielen lieben Dank für deinen Kommentar. Liebe Worte versüßen mir immer den Tag.
Thank you for leaving me some love. Kind words always sweeten my day.